Öğrencilik Hayatımın Son Ayları


          Üniversite hayatı uzun bir maraton ama iki bölüm var ki bu bölümlere uzun değil çok uzun bile kısa geliyor. Bir Tıp Fakültesi hepimizin tahmin edeceği gibi, bir diğeri ise Veteriner Fakültesi. Çok uzun bir maraton koştum, ve sonunda sonuna çok yaklaştık neredeyse bitti diyorum her gün kendime.


          Üniversite öğrenciliğim sona ererken bu yıl hiç yapmadım şeyler yaptım mesela okulu ekmek gibi, eğlenmek için vakit ayırmak gibi. Siz belki okulu bile ekemiyor musun diye sorabilirsiniz! Ama bu fakülteyi bilen bilir bide Uludağ Üniversitesinde Veterinerlikte okuyorsanız ya okulu uzatırsınız ya uzatırsınız. Çıkarı yoktur okulu ekmenin bu bölümde. Bu bölüm insanı öyle hapsediyor ki hiç unutmam 3 sınıftı sosyallik dış dünya o kadar uzak ki bir gün öğleden sonra ki ders iptal olmuş hoca Kayseri ye gitmiş, dedim çocuklara hadi bir şeyler yapalım bu fırsat yıllardır gelmiyor çocuklar söyle bir yüzüme baktılar o an anladım ki bu fakülte insanın içinden gençliğini hayallerini yaşama sevincini koparıp alıyor. O gün nemi yaptık oda bende saklı kalsın :) .


          Her neyse iyi kötü bir fakülteyi bitirmek üzereyim. Bu çarşamba seminer sunacağım, biraz heyecanlıyım. Fakültenin en zor bölümü en zor hocasından bitirme ödevini aldım. Sanırım öyle böyle bir şeyler yapacağız bu dertte bitecek inş. Bu yıl son dönem her şey güzel gidiyor okula artık her sabah erkenden kalkıp gitmeyi ben istiyorum artık tam bir kenetlenme tam bir sosyallik yaşıyoruz. Sanki okul 5 yıl boyunca bizden aldıklarını bol bol veriyormuş gibi. Sanki özür diler gibi mutlu ediyor bizi." Umarım arkadaşlarım içinde bu geçerlidir."


           Mesleğe atılırken heyecan ve sabırla gelecek planları yapıyor aklımızca bişeyler hedefliyoruz. Umarım meslek hayatım boyunca nice canlar kurtarır, insanlarımıza kaliteli bir yaşam için gerekli şartları sağlama çabamız ile sağlıklı mutlu bir nesilin gelişmesinde faydada bulunabiliriz. Bu arada eğer Veteriner Hekimi olmak istiyorsanız bunu gerçekten istiyorsanız bu bölümü seçin çünkü çok zorluklar sizi bekliyor olacak burada.


          Buradan tüm hocalarıma yaptıkları abiliklerden, cana yakın davranıslarından, bize hocalıktan çok bir meslektaş gözüyle baktıkları için Teşekkür etmek istiyorum. Sağ olun her şey için

           ŞakaMaka okulda bitti be ..

0 yorum:

Yorum Gönder