Bükemediğin Eli Öpeceksin,ŞAMPİYON BURSASPOR

Bugun kupa Fenerbahçe'nin elindeydi. Ama onlar kupa istemiyoruz istemiyoruz deyip duruyorlar. Helal olsun sana Trabzonspor. Hafta içi kupadan sildiler bizi hakkettiler kazandılar. Ama bu takıma Aziz yıldırıma yazıklar olsun. Öyle ben bu takımı üç sene bes sene şampiyom yapıcam demekle olnuyor. Söylediğin söze önce kendin inanmalısın eger ki inanmıyorsan bırakacaksın bu takım kendisi şampiyon olur zaten. Sen bu takımın içine eden adamsın anlamıyor musun artık?Senin sayende tarihimizde bi denizlispor bide Trabzonspor silinmez bir imza attılar. Yok kalp krızı geçirdim yok o oldu yok bu oldu al işte bu oldu şampiyon BURSA spor oldu. Tebrik ediyorum Bursasporu, hak ederek kazandı kupayı. Bursa'da yasayan bir vatandaş olarak Bursa'yı kutluyorum. Gönlüm seninle Bursaspor. Şampiyonlar Liğinde basarılar diliyorum. İnanıyorum ki Ülkemizi 4 büyük denen takımlardan daha iyi hizmet edecektir.

                                       İşte türk futboluna renk getiren teknik adam 2010 Bursasporun yılı oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder